Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2011, 01:13
από xaris2335
fkol k4 έγραψε:
xaris2335 έγραψε:όταν δεν υπάρχουν αρκετές εξαγωγές γεωργικών προϊόντων, πως να περιμένει κανείς ανάπτυξη σε αυτή τη χώρα.

+1 :(
Επίσης
http://www.3comma14.gr/pi/?survey=5101 :cry: :cry:

Επίσης ας μην ξεχνάμε κάτι, ότι παλιά δεν υπήρχαν λεφτά και ο κόσμος παρόλο που δεν υπήρχε χρήμα λειτουργούσε μια χαρά, πως;
Πολύ απλά με το εμπόριο δηλ. ανταλλαγή πρώτων υλών ή προϊόντων, το ίδιο μπορεί να γίνει και τώρα μην ψαρώνετε με την τρομοκρατία που προσπαθούν να εξαπλώσουν. Ανταλλάσσουμε κάτι που έχουμε σε αφθονία με κάτι που χρειαζόμαστε και το έχει η άλλη χώρα σε αφθονία, όπως γίνεται και στα παιχνίδια στρατηγικής όσοι έχουν παίξει, ακριβώς το ίδιο.