Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2011, 13:48
fkol k4 έγραψε:Βέβαια αν είχα έναν υπολογιστή με ότι τελευταίο και ισχυρότερο εξάρτημα κυκλοφορεί ίσως αυτά να με πείραζαν λιγότερο από το ότι θα έπρεπε να περιμένω κάνα-δύο εκδόσεις πυρήνα για να παίξουν σωστά
Το θέμα είναι ότι και πάλι εγώ που έχω πιο παλιό μηχάνημα από εσένα ,με linux έχω πιο γρήγορο μηχάνημα από το δικό σου της τελευταίας τεχνολογίας που έχεις windows... Και πάλι δηλαδή εγώ θα βολευτώ το ίδιο καλά με εσένα που θα ξοδέψεις ένα κάρο λεφτά για να έχεις ένα πιο αργό μηχάνημα