Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2011, 13:39
από Th P
monkgr έγραψε: ἄντε νὰ ἀνέβει κανεὶς στὰ βόρεια χωρὶς σοβαροὺς λόγους...


Φίλτατε monkgr
πάντα υπάρχει ένας σοβαρός λόγος για να ανέβεις στα βόρεια
πχ το καζάνιασμα, τώρα σε λίγο που θα αρχίσουν τα καζάνια για το τσίπουρο...... :wink: :crazy: :roll: :bow: