Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 13:33
από konnn
monkgr έγραψε:
konnn έγραψε:Δεν διαφέρει και πολύ από το λάπτοπ μου με 2χ50% cpu μόνιμα....


Μὲ γειὰ τὴν καινούργια σου ψησταριά, φίλτατε..! Διπύρηνη, ἔ; :P ;)



Off topic:
Ἄχ, πότε θὰ λυθεῖ τὸ πρόβλημα μὲ τὴν ὑπερθέρμανση ποὺ παρατηρεῖται στοὺς καινούργιους πυρῆνες...


Ευχαριστώ πολύ φίλε monkgr.Διπύρηνη, ναι, μπορείς να ψήσεις ψάρια και κρέας δίπλα-δίπλα, στην ίδια ταχύτητα και σε λιγότερο χρόνο αφού της αύξησα τη μνήμη .... :? :? :P :P :lol: :lol:
Γενικά καλό είναι ,όντως...

Off topic:
Αυτό που δοκίμασα εχθές είναι να χρησιμοποιήσω τον αρχικό πυρήνα της 11.04 (τον -38-8 νομίζω ) όπου παρατήρησα πως η κατανάλωση δεν είναι και τόσο μεγάλη,περίπου 17%.Δε ξέρω αν ισχύει ή είναι συμπτωματικό, αν σκεφτούμε πως εδώ http://www.phoronix.com/scan.php?page=n ... &px=OTM3NQ λέει πως το πρόβλημα υπάρχει από τον -38+.Ναι, ίσως λιγότερο όμως.