Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2011, 23:06
από dim459
Φυσικά, αλλά φυτεμένα, τα σιχαίνομαι στα βάζα.
Laser ή inkjet (αν μπορούσες να έχεις μόνο έναν)