Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2011, 23:06
Φυσικά, αλλά φυτεμένα, τα σιχαίνομαι στα βάζα.
Laser ή inkjet (αν μπορούσες να έχεις μόνο έναν)
Laser ή inkjet (αν μπορούσες να έχεις μόνο έναν)
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/