Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2011, 18:04
από matthew
:wtf: Δεν είμαι "νούμερο", είμαι άνθρωπος! :P Δε θέλω να μάθω σαν ποιόν αριθμό με βλέπουν οι οποιεσδήποτε κάθε στατιστικές! :mrgreen: