Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2011, 15:28
από vagrale13
monkgr έγραψε:Συγγνώμην

Off topic:
Εγω δεν σε συγχωρω.... :P :D
monkgr έγραψε:Κάθε μέρα γεννιοῦνται κι ἐγὼ δὲν ξέρω πόσα παιδιά... Καὶ σοῦ βγάζει ἀκριβὲς νούμερο μόνο μὲ τὴν ἡμερομηνία γέννησης, χωρὶς κἂν νὰ ἔχεις δώσει ἀκόμα τὴ χώρα ποὺ γεννήθηκες;
Ἂν αὐτὸ δὲν εἶναι ὁ ὁρισμὸς τῆς ἀμερικανιᾶς μὲ τὴν ἔννοια τοῦ φτηνοῦ ἐντυπωσιασμοῦ καὶ τῆς νέκρωσης τῆς σκέψης, δὲν ξέρω τὶ ἄλλο θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι...

+1
μαλλον θα εχει μαντικες ικανοτητες, και βρισκει τον ακριβη αριθμο. :ugeek: