Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2011, 16:37
από matthew
monkgr έγραψε:Συγγνώμην, ἀλλὰ τί π@π@ρες εἶναι αὐτές; Κάθε μέρα γεννιοῦνται κι ἐγὼ δὲν ξέρω πόσα παιδιά... Καὶ σοῦ βγάζει ἀκριβὲς νούμερο μόνο μὲ τὴν ἡμερομηνία γέννησης, χωρὶς κἂν νὰ ἔχεις δώσει ἀκόμα τὴ χώρα ποὺ γεννήθηκες;
Ἂν αὐτὸ δὲν εἶναι ὁ ὁρισμὸς τῆς ἀμερικανιᾶς μὲ τὴν ἔννοια τοῦ φτηνοῦ ἐντυπωσιασμοῦ καὶ τῆς νέκρωσης τῆς σκέψης, δὲν ξέρω τὶ ἄλλο θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι...


Αυτό πιστεύω & 'γω. Δεν φτάνει ο αριθμός μητρώου γέννησης στο ληξιαρχείο, ο αριθμός ταυτότητας, ο αριθμός μητρώου ασφάλισης, ο αριθμός μητρώου κοινωνικής ασφάλισης & δε θυμάμαι & άλλους αριθμούς, τώρα μας βάζουν & αριθμό όσον αφορά τον παγκόσμιο πληθυσμό! Η ξεφτίλα της παγκοσμιοποίησης σε όλο της το μεγαλείο! Σε λίγο θα μας βάλουν & barcode σε τατουάζ μέχρι να μας εμφυτεύσουν το τσιπάκι! :thumbdown: BBC, i-παράτα μας ήσυχους!!! :P