Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2011, 17:38
Ο πρώτος αριθμός είναι (δεν είναι αλλά λέμε τώρα) αν το καταλαβαίνω σωστά απλούστατα ο παγκόσμιος πληθυσμός την στιγμή τής γέννησης. Αν για παράδειγμα είχαμε σταθερό παγκόσμιο πληθυσμό τότε όλοι οι άνθρωποι θα είχαν τον ίδιο αριθμό. Αν ο παγκόσμιος πληθυσμός έπεφτε τότε το νούμερο αυτό θα έπεφτε με τον χρόνο. Συνεπώς δεν έχει τίποτα το μοναδικό. Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός αυξάνει γρήγορα οι περισσότεροι άνθρωποι (αν είχαμε τρόπο ακριβούς μέτρησης) θα είχαν διαφορετικό αριθμό, αλλά καθώς με κάθε θάνατο, ξαναπέφτει· ένας αριθμός ανθρώπων (ανάλογος με τούς θανάτους) θα είχαν κοινούς αριθμούς.
Ο δεύτερος αριθμός δημιουργεί την απορία: ποιον θεωρεί ως τον άνθρωπο αριθμό 1; Μία γρήγορη εκτίμηση (με συμβατικούς αριθμούς) βγάζει μια ηλικία με τάξη μεγέθους αντίστοιχη με ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Young_Earth_creationism
και μόνο από αυτό νομίζω είναι αστείο.
Ο δεύτερος αριθμός δημιουργεί την απορία: ποιον θεωρεί ως τον άνθρωπο αριθμό 1; Μία γρήγορη εκτίμηση (με συμβατικούς αριθμούς) βγάζει μια ηλικία με τάξη μεγέθους αντίστοιχη με ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Young_Earth_creationism
και μόνο από αυτό νομίζω είναι αστείο.