Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2011, 22:29
από geosanto
@ simosx συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν είναι καθόλου παράξενο ούτε χρειάζεται να κλέψεις. Η διανομές αυτές σχεδόν πάντα ήταν η μία πολύ κοντά στην άλλη. Κάποια στιγμή θα περνάει μπροστά η μία και κάποια στιγμή η άλλη. Πιστεύω σε βάθος χρόνου πάλι το ubuntu θα είναι.

@ Th P είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις ένα boot που να αλλάζει IP και να ψηφίζει. Για όσους δεν το κατέχουν ανοιγοκλείνουν το router!