Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2011, 12:54
από simosx
Dimitrios.gr έγραψε:H microsft έχει το δημιουργήσει δικό της email το λεγόμενο hotmail
Το linux δεν έχει?? :?:


Άουτς. Το Hotmail ήταν μια ανεξάρτητη εταιρία και μόλις έγινε μια από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες ημαιλ, την αγόρασε η Microsoft.

Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις ποιοτικό ημαιλ, τότε αρκεί να φτιάξεις λογαριασμό στο GMail, http://mail.google.com/
Είναι σαφώς καλύτερο από το Hotmail. H Google χρησιμοποιεί Linux για τους εξυπηρετητές, και αξιοποιεί αρκετά καλά αυτά που προσφέρει το λογισμικό ΕΛ/ΛΑΚ.