Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2011, 12:54
Dimitrios.gr έγραψε:H microsft έχει το δημιουργήσει δικό της email το λεγόμενο hotmail
Το linux δεν έχει??
Άουτς. Το Hotmail ήταν μια ανεξάρτητη εταιρία και μόλις έγινε μια από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες ημαιλ, την αγόρασε η Microsoft.
Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις ποιοτικό ημαιλ, τότε αρκεί να φτιάξεις λογαριασμό στο GMail, http://mail.google.com/
Είναι σαφώς καλύτερο από το Hotmail. H Google χρησιμοποιεί Linux για τους εξυπηρετητές, και αξιοποιεί αρκετά καλά αυτά που προσφέρει το λογισμικό ΕΛ/ΛΑΚ.