Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2012, 21:02
από sokoban4ever
Ο αδύνατος έχει το δίκιο και ο ισχυρός το άδικο .

Αν δεν το δεχτούμε εξαρχής θα μιλάμε με την γλώσσα του ισχυρού την γλώσσα του άδικου.

Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις στο παραπάνω αλλά αυτές υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν ως εξαιρέσεις τον κανόνα .

Έτσι ο κάθε ανθρωπάκος καλά κάνει και κατεβάζει ότι θέλει και ας ζημιώνεται η τάδε δισκογραφική
η δισκογραφική φταίει που ζητάει να βγάλει υπεραξία στις πλάτες του δημιουργού.
Είναι παράνομο να μην σου επιτρέπουν την πρόσβαση στην μουσική πολιτιστική κληρονομιά.
Οι αρχαίοι θα το έλεγαν ύβρις (για όσους έχουν ακουστά την φοβερή αυτή έννοια)*

Ένας σωστός δημιουργός θα πρέπει τουλάχιστον θεωρητικά να συμφωνεί ότι πρέπει μονάχα το όνομα του να διατηρείται
και να μην βγάζει αεριτζίδικα λεφτά από τις δημόσιες εκτελέσεις του.
Θα πρέπει να ξέρει δηλαδή ότι όλα όσα κάνει είναι πολιτιστική κληρονομιά και δεν είναι ιδιοκτήτης (όλα ανήκουν σε όλους) αλλά μονάχα
ταπεινός δημιουργός .
Για αυτό υπάρχουν και οι open soure άδειες όπως και οι creative commons και άλλες artistic άδειες
Άμα δεν τις χρησιμοποιεί και θέλει και να μην του κατεβάζουνε τότε
θα είναι και αυτός μ@λ@κ@σ καλλιτέχνης δυστυχώς.

*Δεν είμαι κανένας αρχαιολάγνος υποκριτής αλλά ξέρω πολύ καλά τις διαφορές
ότι οι αρχαίοι 'Ελληνες ήταν Έλληνες και οι σημερινοί είναι απλά πολίτες του Ελληνικού Κράτους..
Ότι τότε είχαν δημοκρατία και ότι τώρα δεν έχουμε και δεν μπορούμε να έχουμε άν δεν έχουμε
αποκεντρωτισμό (τότε είχαν πολις κράτη) .
με τον συγκεντρωτισμό του σήμερα δεν έχεις δημοκρατία
Δεν μπορείς να έχεις Δημοκρατία σε μια Αυτοκρατορία είναι αδύνατον
απλά θα έχεις μια καραμέλα που θα την λές Δημοκρατία...