Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2012, 03:31
από Star_Light
LizardGR έγραψε:Χαιρετώ,
είμαι νέος στο φόρουμ και στο linux.
Σπουδάζω πληροφορική, και θέλω να μάθω να χειρίζομαι το linux όσο πιο καλά γίνεται.
Έχετε να μου προτείνεται κάποια μέθοδο, ή κάποιον οδηγό για τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνω στο linux?
Τι θα πρέπει να μάθω, τι είναι σηματνικό κτλ?
Αυτά για τώρα!!
Ευχαριστώ πολύ και να περνάτε καλά!!


Αν σ αρεσει η C γιατι οπως βλεπω την έχεις στα programming skills της υπογραφης σου
ξεκινα να διαβάζεις για τον πυρήνα και για τις κλήσεις συστήματος. -.-
Εννοειται οτι θα πρεπει να αρχισεις (αν δεν το κανεις ηδη) να δουλευεις τερματικο !
Κατα τα αλλα και μερα με την μερα καθως εξοικειώνεσαι με το λειτουργικο θα διαλέξεις
και απο μονος σου τι ειναι αυτο το οποιο σ αρεσει να ασχοληθεις ;)

Καλη τυχη.