Δημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2012, 17:09
Είχα ξεκινήσει με ubuntu 10.04, μετά έβαλα 11.04 και πλέον έχω κατασταλάξει στα Zorin os 5.2 (που βασίζονται στο ubuntu 11.04).
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/