Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2012, 21:36
eliasps έγραψε:
Tι να πει κανείς για τον θεό! Έχω πάρει στη σχολή μαθήματα αστροφυσικής και κβαντομηχανικής και δεν μπορώ να παρακολουθήσω στο ελάχιστο αυτά που λέει. Το φιλοσοφικό κομμάτι όμως αυτών που δημοσιεύει έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Μιλάει για τα γεγονότα που συμβαίνουν αν είναι τυχαία ή όχι (Παίζει ζάρια ο Θεός; ), μπλέκει μέσα φιλοσοφικά της μαθηματικής θεωρίας του χάους, για τον αν υπάρχει τάξη στο χάος και αντίστροφα. Φιλοσοφικά, είναι ωραία! Επιστημονικά, κινέζικα...
Για αυτο ειναι τοσο "αλαζονας" ε? Στο θεμα της θρησκειας...
Ειναι μεγαλο κεφαλι ο τυπος... κινεζικα επειδη δεν ξερεις τοσο ανωτερα μαθηματικα????
Ε πρεπει να ριξεις πολυ διαβασμα ρε συ ο τυπος εχει αφιερωσει τη ζωη του σε αυτο.