Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2012, 20:40
από dim459
Πολύ ικανοποιημένος.
Τελείωσα βέβαια θεωρητική σχολή (νομική), οπότε δεν ετίθετο θέμα υλικοτεχνικής υποδομής, το επίπεδο όμως ήταν υψηλότατο.
Σίγουρα βγήκαμε άλλοι άνθρωποι απ' ότι μπήκαμε.