Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2012, 20:40
Πολύ ικανοποιημένος.
Τελείωσα βέβαια θεωρητική σχολή (νομική), οπότε δεν ετίθετο θέμα υλικοτεχνικής υποδομής, το επίπεδο όμως ήταν υψηλότατο.
Σίγουρα βγήκαμε άλλοι άνθρωποι απ' ότι μπήκαμε.
Τελείωσα βέβαια θεωρητική σχολή (νομική), οπότε δεν ετίθετο θέμα υλικοτεχνικής υποδομής, το επίπεδο όμως ήταν υψηλότατο.
Σίγουρα βγήκαμε άλλοι άνθρωποι απ' ότι μπήκαμε.