Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2012, 00:55
από tolis_01
Ψηφίσαμε, μετρηθήκαμε, και βρήκαμε 440.000 νοσταλγούς του Χίτλερ. Να ξέρουν οι ψηφοφόροι τους ότι είναι το ίδιο υπόλογοι με τους ναζί.
Είχαμε μεγαλοαπατεώνες με ασυλία, πλέον θα έχουμε και μαχαιροβγάλτες.
Κατά τα άλλα, αδικαιολόγητοι οι έλληνες να δώσουν 1η και 3η θέση στα κόμματα εξουσίας, αδικαιολόγητη και η επαρχία που βάφτηκε όλη μπλε, σε αντίθεση με τον νομό Αττικής που κάτι φαίνεται να αλλάζει.


εδιτ: https://athens.indymedia.org/front.php3 ... id=1397461
http://jungle-report.blogspot.com/2012/ ... -post.html