Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2012, 10:21
από tolis_01
fkol k4 έγραψε:@ tolis_01
Το 1ο link, εμφανίζει την προειδοποίηση «Η τρέχουσα σύνδεση στην σελίδα δεν είναι έμπιστη»

Κατά τα άλλα, εκλογές θα ξαναγίνουν κατά πάσα πιθανότητα, οπότε ίσως κάποιοι συσχετισμοί να αλλάξουν κι άλλο.


Επειδή έχει https, αν το βγάλεις ανοίγει κανονικά :) (αν και δεν νομίζω να περιέχει κάποια απειλή ο server του indymedia, στον server του Πολυτεχνείου hostάρεται).

Κακά τα ψέματα, πιστεύω πως αν ξαναγίνουν εκλογές, και μέσα από την τρομολαγνεία για "ακυβερνησία" στη χώρα, κάποιοι τρομαγμένοι θα ψηφίσουν τα κλασσικά δυο κόμματα.