Δημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2012, 15:29
από dubuntu
@akounadis μίλας με οικονομικους όρους που δεν υπουχρεουται το φορουμ να γνωριζει.Προφανώς καποιο λακο εχει η φαβα σε αυτα που λες.Εχει ειπωθει πως το οικονομικο συστημα ειναι ακατανοητο στους πολλους γιατι αν το καταλαβαιναν ολοι θα γινοταν εξεγερση.Επι του θεματος το παραπανω χρημα που εκοψε ο δημαρχος το 1933 στη εποχη μας κοπηκε απο κυβερνησεις κ ποσο παραπανω να κοπει;Θα κοπει αλλα θα υπαρχει τιμημα

Η ενωμενη ευρωπη -οπως κ καθε μεγαλο κρατος- δεν ευννοει την υπαρξη μεσαιας ταξης.Η επιχειρησεις μετακινουνται στις πολιτειες οπου οι μισθοι ειναι χαμηλοι ,οι μεταναστες απο φτωχιες επαρχιες μετακινουνται στις πλουσιες περιοχες κ στο τελος υπαρχουν οι πολυ πλουσιοι κ οι φτωχοι.Αυτος ειναι κ ο λογος που σε ολη την ευρωπη ανεβαινει ο εθνικισμος -τι αλλο αραγε να τους επιασε ολους τρελα ξαφνικα; Η ενωμενη ευρωπη σαν κρατος δεν προκειτε να σταθει γιατι θα ανατραπει με εκλογες στις πλουσιες χωρες