Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2012, 21:26
από adem1
Όταν έπιασα στα χέρια μου την 10.10 που δίνανε μαζί με το περιοδικό linuxformat. Έκανα εγγραφή με άλλο mail το οποίο δεν το χρησιμοποιώ πλέον.
Off topic:
Αλλά η πρώτη επαφή με την διανομή γενικά ήταν με την 8.04 στην σχολή μου. (Ακόμα αυτήν έχουν)