Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2012, 21:50
από Rhinomick
Είχα βάλει την 9.04 με wubi θυμάμαι σε ένα laptop fuzitsu siemens το οπόίο είχε θέματα με τον ήχο στο linux. Δεν το έλυσα αλλά έκανα κανονική εγκατάσταση dual boot την 9.10 με windows vista!Πλέον δεν υπάρχει ούτε το laptop ούτε τα vista... :twisted: