Δημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2013, 10:49
Διάβασα κι εγώ την είδηση.
Όντως κρίμα μιας και πλέον δεν υπάρχει στα περίπτερα κάτι αντίστοιχο, από την άλλη βέβαια αν δεν έχεις και πωλήσεις, είναι δύσκολο να συνεχίζεις να κυκλοφορείς. Μέχρι και οι εφημερίδες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.
Ίσως αν στο μέλλον το ενδιαφέρον για το Linux αυξηθεί, να ξαναδούμε κάποια ακόμη προσπάθεια.
Όντως κρίμα μιας και πλέον δεν υπάρχει στα περίπτερα κάτι αντίστοιχο, από την άλλη βέβαια αν δεν έχεις και πωλήσεις, είναι δύσκολο να συνεχίζεις να κυκλοφορείς. Μέχρι και οι εφημερίδες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.
Ίσως αν στο μέλλον το ενδιαφέρον για το Linux αυξηθεί, να ξαναδούμε κάποια ακόμη προσπάθεια.