Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2013, 13:30
από simosx
lepidas έγραψε:εβαλα ενα access point ως wifi repeater αλλα δε μπορω να βρω πως θα το συνδεσω με το router.
το access point εχει ενα MAC address. αυτο που το γραφω;


Πρέπει και τα δύο να υποστηρίζουν WDS (Wireless Distribution System), και βοηθάει αν είναι της ίδιας μάρκας.
Αν ναι, τότε μπορεί να γίνει μέσω του περιβάλλοντος διαχείρισης, ή από telnet.