Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2009, 18:49
από ftso
Η forthnet σε υποχρεώνει να είσαι συνδρομητής για ένα τουλάχιστον χρόνο.
Αν θες να διακόψεις πιο πριν τότε πληρώνεις ~70 euro.

Νομίζω πως αυτό που ζητάς μόνο ο OTE το δίνει...και αυτός δεν ξέρω αν σου επιστρέφει και τα χρήματα ενεργοποίησης (εγγύηση) που έδωσες στην αρχή πριν το πέρας ενός χρόνου.


Για άλλους παρόχους δεν γνωρίζω...