Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2009, 18:49
Η forthnet σε υποχρεώνει να είσαι συνδρομητής για ένα τουλάχιστον χρόνο.
Αν θες να διακόψεις πιο πριν τότε πληρώνεις ~70 euro.
Νομίζω πως αυτό που ζητάς μόνο ο OTE το δίνει...και αυτός δεν ξέρω αν σου επιστρέφει και τα χρήματα ενεργοποίησης (εγγύηση) που έδωσες στην αρχή πριν το πέρας ενός χρόνου.
Για άλλους παρόχους δεν γνωρίζω...
Αν θες να διακόψεις πιο πριν τότε πληρώνεις ~70 euro.
Νομίζω πως αυτό που ζητάς μόνο ο OTE το δίνει...και αυτός δεν ξέρω αν σου επιστρέφει και τα χρήματα ενεργοποίησης (εγγύηση) που έδωσες στην αρχή πριν το πέρας ενός χρόνου.
Για άλλους παρόχους δεν γνωρίζω...