Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2014, 15:11
από Muttley Black
lucinos έγραψε:
Muttley Black έγραψε:
Δεν ξέρω ακόμα... αυτό που ξέρω είναι ότι είναι δεκαετίας +
Νομίζω θα με ενδιέφερε πολύ η ιδέα του file sharing σε τοπικό δίκτυο ή ακόμα και σε web

το «δεκαετίας +» δεν βοηθάει αρκετά. Το χρονικό όριο που φαίνεται να κάνει την διαφορά συχνά είναι: «αυτού τού αιώνα ή του προηγούμενου;»
Το sparky cli ζητάει 128 MB RAM. Επίσης στην πράξη θέλεις Pentium 2 (οι 386 πλέον και επισήμως δεν υποστηρίζονται, και οι 486 και Pentium 1 πρακτικά δεν υποστηρίζονται, αν και μπορείς να τούς δουλέψεις με κάποια διανομή όπως feather linux).
Αν ο υπολογιστής είναι από τα τέλη τού περασμένου αιώνα (15ετίας) ίσως είσαι εντάξει, αν είναι αυτού τού αιώνα τότε λογικά είσαι εντάξει.


Όταν τον έχω στα χέρια μου θα γράψω τα xαρακτηριστικά εδώ για να δούμε τι θα τον κάνουμε :)