Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2014, 00:33
από headless
Δυο άλλες ιδέες είναι κατεβαστήρι (με οποιαδήποτε διανομή χωρίς γραφικό περιβάλλον) και firewall (με κάτι πιό εξειδικευμένο όπως το pfsense)