Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2014, 00:33
Δυο άλλες ιδέες είναι κατεβαστήρι (με οποιαδήποτε διανομή χωρίς γραφικό περιβάλλον) και firewall (με κάτι πιό εξειδικευμένο όπως το pfsense)
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/