Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2014, 09:59
eliasps έγραψε:To Linux δεν κοστίζει σε αγορά αλλά κοστίζει σε συντήρηση και χρόνο:
Γιατί τα windows πέρα από την αγορά τους δεν στοιχίζουν σε συντήρηση? Αν υπολογίσεις μόνο την αγορά firewall και antivirus κάθε χρόνο, συν την αναβάθμιση των pc σε κάθε νέα έκδοση windows που είναι όλο και πιο βαριά , συν τα format που χρειάζονται κάθε χρόνο , τότε υπερβαίνει κατά πολύ περισσότερο πιστεύω σε κόστος συντήρησης από ότι το linux...