Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2014, 10:53
To linux κοστιζει σε συντηρηση και χρόνο μόνο αν ο χρήστης ειναι πειραματιστής και ψαχτήρι. Πχ να δοκιμαζει διανομες, να βαζει 6μηνιες εκδοσεις, να τεσταρει kernels κτλπ.
Αν στησεις το PC οπως ακριβως το θέλεις με μια LTS εκδοση, και δουλευουν και τα προγραμματα που θελεις - και το χρησιμοποιείς μονο για δουλειά, τοτε ειμαι σιγουρος πως δεν θα ξανα-ασχοληθεις μεχρι την λήξη της LTS εκδοσης που εβαλες.
Αν στησεις το PC οπως ακριβως το θέλεις με μια LTS εκδοση, και δουλευουν και τα προγραμματα που θελεις - και το χρησιμοποιείς μονο για δουλειά, τοτε ειμαι σιγουρος πως δεν θα ξανα-ασχοληθεις μεχρι την λήξη της LTS εκδοσης που εβαλες.