Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2014, 15:53
από adem1
eliasps έγραψε:Είναι πολύ λίγα τα άτομα που γνωρίζουν πως να διαχειριστούν και ειδικά πως να δημιουργήσουν διακομιστές και ένα δίκτυο υπολογιστών με Linux

Θα διαφωνήσω. Σαν πληροφορικάριος, εδώ και αρκετά χρόνια δεν έχω γνωρίσει άτομο να στήνει server σε win.