Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2014, 15:53
eliasps έγραψε:Είναι πολύ λίγα τα άτομα που γνωρίζουν πως να διαχειριστούν και ειδικά πως να δημιουργήσουν διακομιστές και ένα δίκτυο υπολογιστών με Linux
Θα διαφωνήσω. Σαν πληροφορικάριος, εδώ και αρκετά χρόνια δεν έχω γνωρίσει άτομο να στήνει server σε win.