Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2017, 22:48
από dim459
Δεν θα απαντήσω επί της ουσίας, είναι αρκετά πολύπλοκο, θα πω μόνο ότι θεωρώ το εθνικό νόμισμα (με ότι αυτό συνεπάγεται) μονόδρομο, αλλά αυτό είναι από μόνο του μια τεράστια συζήτηση, η οποία ούτε ταιριάζει στο χώρο και για να είμαι ειλικρινής βαριέμαι και να την κάνω.

Απλά ήθελα να παρατηρήσω ότι είναι τόσες πολλές οι αλληλεξαρτήσεις, που είναι μάλλον δύσκολο το ναι ή όχι σε αυτά που γράφεις.
Επιβάρυνση 1% σε ένα χρηματιστήριο που πάει κατά διαόλου, όταν ταυτόχρονα εμμένεις στην (φιλ)ελεύθερη οικονομία και απορρίπτεις τον έστω ελεγχόμενο κρατικό παρεμβατισμό ;
Αντίτιμο στα λιμάνια, επιβαρύνοντας έναν από τους βασικότερους πόλους της ελληνικής οικονομίας, δηλαδή τη ναυτιλία ; Αν πάλι εννοείς μόνο πλοία υπό ξένη σημαία, εκτός της επιεικώς αμφίβολης νομιμότητας μιας τέτοιας πρακτικής, εφόσον μεν πρόκειται για εσωτερικό εμπόριο, είναι βέβαιο ότι η επιβάρυνση θα εμφανιστεί στην τελική τιμή του προϊόντος στην αγορά, και εφόσον πρόκειται για διέλευση προς τρίτους προορισμούς δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα εξακολουθούν να προτιμούν τα βεβαρυμένα λιμάνια σου.
Έξοδος από το ΝΑΤΟ ; Χμμμ.. ελαφρώς επικίνδυνο, αν και η ιστορία δείχνει ότι όταν χρειάστηκε δεν πολυέδειξε και την επιρροή του προς το συμφέρον μας, τέλος πάντων...
Στρατιωτικές βάσεις ; Σχετίζεται άμεσα με το προηγούμενο ερώτημα, αλλά πέραν του πυρήνα του θέματος (με τον οποίο είμαι κάθετα αντίθετος), τι αριθμό ατόμων θα προσδοκούσες ώστε να είναι αξιόλογο το οικονομικό όφελος ;

Μην το θεωρήσεις κριτική των απόψεών σου, πιο πολύ προβληματισμοί είναι.
Ούτως ή άλλως δεν βρίσκω βιώσιμη λύση εντός του υφισταμένου οικονομικού μοντέλου...