Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2017, 12:59
από pc_magas
dim459 έγραψε:Δεν θα απαντήσω επί της ουσίας, είναι αρκετά πολύπλοκο, θα πω μόνο ότι θεωρώ το εθνικό νόμισμα (με ότι αυτό συνεπάγεται) μονόδρομο, αλλά αυτό είναι από μόνο του μια τεράστια συζήτηση, η οποία ούτε ταιριάζει στο χώρο και για να είμαι ειλικρινής βαριέμαι και να την κάνω.

Απλά ήθελα να παρατηρήσω ότι είναι τόσες πολλές οι αλληλεξαρτήσεις, που είναι μάλλον δύσκολο το ναι ή όχι σε αυτά που γράφεις.
Επιβάρυνση 1% σε ένα χρηματιστήριο που πάει κατά διαόλου, όταν ταυτόχρονα εμμένεις στην (φιλ)ελεύθερη οικονομία και απορρίπτεις τον έστω ελεγχόμενο κρατικό παρεμβατισμό ;
Αντίτιμο στα λιμάνια, επιβαρύνοντας έναν από τους βασικότερους πόλους της ελληνικής οικονομίας, δηλαδή τη ναυτιλία ; Αν πάλι εννοείς μόνο πλοία υπό ξένη σημαία, εκτός της επιεικώς αμφίβολης νομιμότητας μιας τέτοιας πρακτικής, εφόσον μεν πρόκειται για εσωτερικό εμπόριο, είναι βέβαιο ότι η επιβάρυνση θα εμφανιστεί στην τελική τιμή του προϊόντος στην αγορά, και εφόσον πρόκειται για διέλευση προς τρίτους προορισμούς δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα εξακολουθούν να προτιμούν τα βεβαρυμένα λιμάνια σου.
Έξοδος από το ΝΑΤΟ ; Χμμμ.. ελαφρώς επικίνδυνο, αν και η ιστορία δείχνει ότι όταν χρειάστηκε δεν πολυέδειξε και την επιρροή του προς το συμφέρον μας, τέλος πάντων...
Στρατιωτικές βάσεις ; Σχετίζεται άμεσα με το προηγούμενο ερώτημα, αλλά πέραν του πυρήνα του θέματος (με τον οποίο είμαι κάθετα αντίθετος), τι αριθμό ατόμων θα προσδοκούσες ώστε να είναι αξιόλογο το οικονομικό όφελος ;

Μην το θεωρήσεις κριτική των απόψεών σου, πιο πολύ προβληματισμοί είναι.
Ούτως ή άλλως δεν βρίσκω βιώσιμη λύση εντός του υφισταμένου οικονομικού μοντέλου...


Η θεωρία για το 1% φόρο στις μετοχές είναι ότι αντί να κόψω συντάξεις και μισθούς που στην ουσία κάνει φτωχότερο τον λαό θα χτυπήσω στην καρδιά που συγκεντρώνετε ο πλούτος. Ακόμη μια μετοχή αλλάζει χέρια γρήγορα έτσι κάθε φορά που αλλάζει χέρια έτσι κάθε φορά που πωλείτε η μετοχή θα λαμβάνω ένα μικρό ποσό.

Ακόμη με τις βάσεις πατώ στο σε δοκιμασμένη λύση ότι ένας στρατιώτης θα χρειαστεί κάποιες ανάγκες όπως γυαλιστικό παπουτσιών, τρόφιμα ρούχα εάν όλα αυτά είναι Ελληνικά προϊόντα ουσιαστικά δημιουργώ καταναλωτές Ελληνικών προϊόντων άρα κερδίζω από το ΦΠΑ σε συνδυασμό με υποτιμημένο νόμισμα ουσιαστικά φέρνω καταναλωτές. Δηλαδή η ιδέα είναι να γεμίσει η Ελλάδα ξένα στρατόπεδα προκειμένου να έχω καταναλωτές. Δηλαδή θα έθετα σαν στόχο να έχω τουλάχιστον 10.000 άτομα ανά ξένη μονάδα να μην πω ότι θα βάζω και νοίκι για εκάστοτε μονάδες.

Ακόμη με τα πλοία σαφώς εννοώ εμπορικά πλοία (container ships, tanker) υπό ξένη σημαία. Το Πειραιάς είναι το ιδανικότερο Λιμάνι, λόγο ότι ένα πλοίο για να μετακινηθεί έχει υψηλό κόστος εξ' ου καίει και μαζούτ και έχει την Μικρότερη απόσταση από το Σουέζ ακόμη είναι το Λιμάνι που συμφέρει στις μεταφορές για Ευρώπη συν ότι η Ελλάδα είναι Κομβικό σημείο Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής άρα πατώ σε αυτό το δεδομένο και το εκμεταλεύομαι προς όφελος της χώρας. Σαφώς το χαράτσι θα πρέπει να είναι σωστά μελετημένο γιατί ο αλγόριθμός των δρομολογίων θα μπορεί να ορίζει άλλο λιμάνι. Ακόμη πάλι εάν επιλέξουν Ελληνική σημαία πάλι κερδίζω διότι ο πλοιοκτήτης πληρώνει κάποιο ποσό για να σαλπάρει με Ελληνική σημαία.

Ακόμη με το ΝΑΤΟ απλά λέω εάν θες να είσαι μαζί σου δώσε κάτι ειδάλλως πάω κατά Ρωσία, Κίνα μεριά. Δηλαδή ο φίλος μου είναι αυτός που μου τα σκάει η μου κόβει το χρέος. Πχ. εάν η Ρωσία απλόχερα μου δώσει κάποια $$ άνετα τις λέω άνοιξε μια βάση στην Σύρο δώρο μια βάση στην Ρόδο απλά τρώγε τις Ελληνικές πατάτες και Ελληνικά γουρούνια κλπ κλπ δλδ τρώγε Ελληνικά. Α! σου είπα πόσο σ' αγαπάω Ρωσία; Δλδ τέτοιου στυλ πολιτική.

Σαφώς εννοείτε ότι δα μείωνα ΦΠΑ, και φορολογία σε εισόδημα και αγαθά και ΕΝΦΙΑ.

Δε επέλεξα αυτό το φόρουμ διότι εάν και τεχνολογικό δύσκολα βρίσκεις φόρουμ που μπορείς να έχεις ουσιαστική κουβέντα.