Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2008, 09:54
από aflaouras
γεια και απο μενα!!!!ειμαι ο γιωργος και εχω βαλει το λινουξ εδω και λιγες μερες και ομολογω οτι ειμαι αρκετα ικανοποιημενος!!!να ναι καλα και τα παιδια βεβαια του φορουμ (ftso , linuxman , logari81) που με βοηθησαν και εφτιαξα το ιντερνετ στο laptop μου!



περιμενω ανυπομονα σαν χρηστης πλεον του λινουξ να δω στην αγορα να πωλειται υπολογιστης με λειτουργικο συστημα λινουξ....ο καιρος γαρ εγγυς (που λεει και ο λιακοπουλος!!!!)