Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2009, 22:42
από kon_nos
Και από εμένα μπράβο. Δεν συμφωνώ με αυτό που κάνουν τα παλικάρια, αλλά είναι ένας τρόπος να μαζευτούν μερικοί μερικοί!