Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2009, 18:25
από linuxman
taratatzoum έγραψε:@linuxman
Κώδικας: Επιλογή όλων
Καλύτερα να είχανε κάνει hack σε κανένα υπουργείο με τα συστήματα που παίζουν εκεί απο το 2000


και εσυ που το ξέρεις? :mrgreen:

Off topic:
Ναι με αυτά που είδα να συζητάνε κατάλαβα , κάποιος έβαλε ένα ζουζούνι από ένα stick σε μερικά παράθυρα και άρχισε να μπάζει από εκεί :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: