Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2009, 13:31
από pc_magas
ftso έγραψε:Ελληνόφωνες ξένες μπάντες μπορούμε να βάλουμε?

Ok αρκεί να έχουν ελληνικό στίχο.

Ας ακούσουμε σουμε κάτι απο Στιγμα '90