Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2009, 13:31
ftso έγραψε:Ελληνόφωνες ξένες μπάντες μπορούμε να βάλουμε?
Ok αρκεί να έχουν ελληνικό στίχο.
Ας ακούσουμε σουμε κάτι απο Στιγμα '90
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
ftso έγραψε:Ελληνόφωνες ξένες μπάντες μπορούμε να βάλουμε?