Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2008, 18:47
Σας χαιρετώ και εγώ.
Είμαι ο Βασίλης από Δομοκό και ασχολούμαι με το ubuntu από την 5.10 (δεν την είχα κάνει εγώ την εγκατάσταση) και έχω δοκιμάσει όλες τις επόμενες εκδόσεις και μερικές άλλες (suse για λίγο και κάποια live cd).
Λόγω δουλειάς δεν έχω ξεκόψει από τα παραθύρια, αλλά κάνω ότι μπορώ για να γνωρίσει ο κόσμος το ubuntu.
Αυτά τα λίγα για αρχή.
Καλώς σας βρήκα.
Είμαι ο Βασίλης από Δομοκό και ασχολούμαι με το ubuntu από την 5.10 (δεν την είχα κάνει εγώ την εγκατάσταση) και έχω δοκιμάσει όλες τις επόμενες εκδόσεις και μερικές άλλες (suse για λίγο και κάποια live cd).
Λόγω δουλειάς δεν έχω ξεκόψει από τα παραθύρια, αλλά κάνω ότι μπορώ για να γνωρίσει ο κόσμος το ubuntu.
Αυτά τα λίγα για αρχή.
Καλώς σας βρήκα.