Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2009, 17:53
Εμένα πάλι με ενόχλησε αυτό το "τσαμπατζήδων" ακόμα κι αν καλοπίστηκε με το ότι "έχει ένα πολύ ενδιαφέρον φιλοσοφικό υπόβαθρο".
Η λέξη "τσαμπατζής" έχει σαφώς αρνητικά χροιά και εν προκειμένω αρμόζει περισσότερο σ'αυτόν που σπάει και κλέβει ή αποδέχεται προϊόντα κλοπής σε οποιοδήποτε λειτουργικό παρά σε αυτόν που ιδεολογικά χρησιμοποιεί και διακινεί ελεύθερα και δωρεάν προϊόντα.
Η λέξη "τσαμπατζής" έχει σαφώς αρνητικά χροιά και εν προκειμένω αρμόζει περισσότερο σ'αυτόν που σπάει και κλέβει ή αποδέχεται προϊόντα κλοπής σε οποιοδήποτε λειτουργικό παρά σε αυτόν που ιδεολογικά χρησιμοποιεί και διακινεί ελεύθερα και δωρεάν προϊόντα.