Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2009, 22:29
από jemadux
jennie έγραψε:Η μόνη εξάρτηση που έχω είναι ο υπολογιστής μου :oops: :oops: :? :?

μην ντρεπεσαι τζενη .. οι περισσοτεροι ειναι εξαρτημενοι με η/υ