Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2011, 19:31
akounadis έγραψε:Καλησπέρα σας
Διαβάζοντας το θέμα από την αρχή μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι η νέα έκδοση 11.04 θα φορτώνεται συνέχεια με bugs μέχρι την 11.10.
Πραγματικά μου έχει δημιουργηθεί η περιέργεια προς τα που θα οδεύσει στο μέλλον η αγαπημένη μας διανομή. Δεν μπορώ να καταλάβω.
Αυτή η σχέση περί Gnome και Ubuntu με έχει μπερδέψει. Σαν να υπάρχει ένας υπόγειος σχεδιασμός από Canonical.
Τελικά γίνεται να βάλω Gnome 3 στην έκδοση 10.10 σε περίπτωση που δεν θελήσω την 11.04;
γιατί δεν δοκιμάζεις την 11.04 με το live cd?
ubuntu 10.10 = gnome 2.32, window manager=metacity ή compiz
ubuntu 11.04 (beta) = gnome 2.32.2.1, window manager = compiz με unity plugin
fedora 15 (alpha) = gnome 3.0, window manager=mutter με gnome shell
στο μέλλον
ubuntu 11.10 = gnome 3.x, window manager = compiz με unity plugin
fedora 16 = gnome 3.x, window manager=mutter με gnome shell