Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2011, 18:24
από akounadis
vagrale13 έγραψε:
akounadis έγραψε:...αν είναι δυνατόν...:-) :-)
στο λεπτό με πρόλαβες...μόλις επανήλθα με 11.04
Μπορεί να γίνει η αναβάθμιση τώρα;
Δηλαδή να ξανά κάνω αυτό;
Κώδικας: Επιλογή όλων
update-manager -d

Ναι, με Alt+F2


...τίπτα, τα ίδια
Τώρα έχω μπει από ένα notebook 10' και γράφω. Δεν ξεκινάει μετά την αναβάθμιση.
Φορτώνει 11.04, αναφέρει το σύστημα κάποια "οκ" και ένα fail για κάτι crash... δεν προλαβαίνω να διαβάσω και μετά μαύρη οθόνη.