Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2011, 01:08
από the_eye
airmaik έγραψε:σε usb 4g μπορώ να το εγκαταστήσω?

η θα εχω πρόβλημα


Θα έχεις πρόβλημα είναι λίγος ο χώρος.

Δοκίμασε σε virtual box