Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2011, 19:32
από pros
konnn έγραψε:Το γνωστό gnome3-team που τα καταστρέφει όλα;;

:) Στα κανονικά αποθετήρια, είπαμε! Δουλεύει μια χαρά στο virtualbox...
Και το unity έχει βελτιωθεί αρκετά!