Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2011, 19:32
konnn έγραψε:Το γνωστό gnome3-team που τα καταστρέφει όλα;;
Και το unity έχει βελτιωθεί αρκετά!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
konnn έγραψε:Το γνωστό gnome3-team που τα καταστρέφει όλα;;