Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2011, 12:01
Με τις αναβαθμισεις οντως υπηρξε καποια βελτιωση.GeorgeTheSuper έγραψε:Έλυσα το πρόβλημα μου! Κατά περίεργο τρόπο... Κάνωντας τις τελευταίες αναβαθμίσης, δεν καθυστερεί ούτε στην εκκίνηση, ούτε κατα την λειτουργία, ας δοκιμασεις και συ να δεις αν με τις τελευταίες αναβαθμίσεις λυθεί το προβλημά σου....
Ο χρονος ανοιγματος εγινε 39" και ο χρονος κλεισιματος 16" αλλα και παλι δεν φτανει τις επιδοσεις του 11.04 (30" και 7", αντιστοιχα).
Ευχαριστω, θα το δοκιμασω οταν βρω χρονο.pros έγραψε:Παιδιά αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Ακόμη και σε virtual box είναι αισθητά γρηγορότερο. Θα πρότεινα κατά την εκκίνηση με ESC να εμφανίσετε τα μηνύματα και να δείτε αν κολλάει κάπου συγκεκριμένα, πριν αρχίσουμε να ψάχνουμε στα διάφορα αρχεία καταγραφής...