Δημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2011, 15:24
από mangelasakis
Στην oneiric έλεγαν ότι θα είναι η τελευταία έκδοση που θα υποστηρίζεται το synaptic. Αλλά δεν θα μου έκανε εντύπωση αν η canonical έκανε πάλι κολοτούμπα..