Δημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2011, 15:24
Στην oneiric έλεγαν ότι θα είναι η τελευταία έκδοση που θα υποστηρίζεται το synaptic. Αλλά δεν θα μου έκανε εντύπωση αν η canonical έκανε πάλι κολοτούμπα..
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/