Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2012, 17:40
Καλησπέρα!!
Είμαι στην 11.04 από πέρσι τον Μάιο και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κάνω μία αναβάθμιση μόλις βγει η 12.04..
Επειδή με το unity δεν έχω τις καλύτερες εντυπώσεις(νομίζω δεν είμαι ο μόνος που συμπαθώ την κλασσική γραμμή στην κορυφή του desktop... λόγω λειτουργικότητας του να εμφανίζεται και να εξαφανίζεται συνέχεια η μπάρα στα αριστερά!!),δυνατότητα να τρέχουμε την 12.04 με το classic ubuntu χωρίς το unity υπάρχει; Στην beta εκδόσεις κάτι τέτοιο είναι εφικτό; To βρίσκω πιο αποδοτικό τον υπολογιστή μου χωρίς τόσα εφέ!!!
Στην 11.04 υπήρχε επιλογή που μπορούσες να τρέξεις σε classic ubuntu mode..;;
Είμαι στην 11.04 από πέρσι τον Μάιο και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κάνω μία αναβάθμιση μόλις βγει η 12.04..
Επειδή με το unity δεν έχω τις καλύτερες εντυπώσεις(νομίζω δεν είμαι ο μόνος που συμπαθώ την κλασσική γραμμή στην κορυφή του desktop... λόγω λειτουργικότητας του να εμφανίζεται και να εξαφανίζεται συνέχεια η μπάρα στα αριστερά!!),δυνατότητα να τρέχουμε την 12.04 με το classic ubuntu χωρίς το unity υπάρχει; Στην beta εκδόσεις κάτι τέτοιο είναι εφικτό; To βρίσκω πιο αποδοτικό τον υπολογιστή μου χωρίς τόσα εφέ!!!
Στην 11.04 υπήρχε επιλογή που μπορούσες να τρέξεις σε classic ubuntu mode..;;