Δημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2012, 20:17
Δεν έχω simple-ccsm παρά μόνο τον διαχειριστή ρυθμίσεων του Compiz (ccsm) στον οποίο δεν βρίσκω για τα παράθυρα.
Δεν μπορώ να καταλάβω, το simple-ccsm δεν υπάρχει στον διαχειριστή πακέτων. Έχω μόνο ccsm
Δεν μπορώ να καταλάβω, το simple-ccsm δεν υπάρχει στον διαχειριστή πακέτων. Έχω μόνο ccsm