Δημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2012, 18:13
Και κάτι ακόμα.. Δεν άνοιξα θέμα γιατί μέχρι και την 11.04 δεν υπήρχε(τουλάχιστον για μένα αυτό)..
Το μενού "Προγράμματα εκκίνησης" δεν υπάρχει πλέον; Το πέρασα από το softaware center, το ανοίγω και είναι άδειο τελείως!! Θέλω να σβήσω το bluetooth απ το να ξεκινάει κάθε φορά που ανόιγει ο υπολογιστής μου... Πάντως σοβαρά δεν έχει τίποτα μέσα, ούτε μία εφαρμογή..
Ξέρει κανείς τίποτα;
Το μενού "Προγράμματα εκκίνησης" δεν υπάρχει πλέον; Το πέρασα από το softaware center, το ανοίγω και είναι άδειο τελείως!! Θέλω να σβήσω το bluetooth απ το να ξεκινάει κάθε φορά που ανόιγει ο υπολογιστής μου... Πάντως σοβαρά δεν έχει τίποτα μέσα, ούτε μία εφαρμογή..
Ξέρει κανείς τίποτα;