Δημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2012, 22:08
όπως αναφέρεται και παραπάνω πολλές χρήσιμες επιλογές από τα alternate cd θα ενσωματωθούν στο βασικό iso εγκατάστασης οπότε δεν θα χρειάζεται πλέον το alternate cd.. Οπότε δεν θα αντιμετωπίσουμε σοβαρά πρόβληματα. Και συμφωνώ ότι δεν χρειάζονται τόσα πολλά iso. Ακόμη και για τις επίσημα υποστηριζόμενες διανομές της canonical θα μπορουσαν να σου δίνουν επιλογή στην εγκατάσταση για το ποια έκδοση θέλεις να εγκαταστήσεις όπως πχ kubuntu ,lubuntu κλπ, χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχουν ξεχωριστά iso για το καθένα. Δεν θα γίνουμε σαν τα windows που για το κάθε πρόγραμμα πρέπει να κατεβάζεις τα αρχεία εγκατάστασης ξεχωριστά.... Μακάρι να έβγαινε ένα και μόνο iso με όλες τις επιλογές ενσωματωμένες σε αυτό.