Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2012, 09:57
Κοιτα να δεις γιατι σε ρωταω.
Μιλαω για τον λαπτοπ (αν θυμασαι) που εβαλα τον 3.5.3 για να δουλεψει η καρτα TV. Ειναι αυτος με την intel 82852/855GM που δουλευει αναγκαστικά με unity 2D.
H 12.04 με τον 3.5.3 δουλευει μια χαρα στο λαπτοπ.
Το live CD της 12.10 (alpha3) ουτε καν το φορτωνει.
Και απλα αναρωτιεμαι αν εχει να κανει με αυτο που εγραψες πιο πανω, οτι δλδ πλεον unity 2d δεν θα υπαρχει απο 12.10 και μετά...
Το καινουριο unity που λες, απο που το κατεβαζω? (Το λινκ που εδωσες δεν φορτωνει).
Μιλαω για τον λαπτοπ (αν θυμασαι) που εβαλα τον 3.5.3 για να δουλεψει η καρτα TV. Ειναι αυτος με την intel 82852/855GM που δουλευει αναγκαστικά με unity 2D.
H 12.04 με τον 3.5.3 δουλευει μια χαρα στο λαπτοπ.
Το live CD της 12.10 (alpha3) ουτε καν το φορτωνει.
Και απλα αναρωτιεμαι αν εχει να κανει με αυτο που εγραψες πιο πανω, οτι δλδ πλεον unity 2d δεν θα υπαρχει απο 12.10 και μετά...
Το καινουριο unity που λες, απο που το κατεβαζω? (Το λινκ που εδωσες δεν φορτωνει).