Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2012, 11:16
Νίκο αν κάνεις αποσύνδεση έχεις κάποια άλλη επιλογή;(δηλαδή η LLVMpipe μπαίνει μόνο αυτόματα)
Το λέω γιατί το δικό μου hardware έχει αλλεργία στο compiz(πάντα με gnome 3) και στο mutter, ενώ αντιθέτως τα πάει καλά με kwin και metacity
Tα παραπάνω με κλειστούς γιατί με ανοικτούς τα παίζει όλα.
Edit: Μήπως ξέρουμε αν θα μπορούμε να το εγκαταστήσουμε extra; (για το unity 2d μιλάω)
Το λέω γιατί το δικό μου hardware έχει αλλεργία στο compiz(πάντα με gnome 3) και στο mutter, ενώ αντιθέτως τα πάει καλά με kwin και metacity
Tα παραπάνω με κλειστούς γιατί με ανοικτούς τα παίζει όλα.
Edit: Μήπως ξέρουμε αν θα μπορούμε να το εγκαταστήσουμε extra; (για το unity 2d μιλάω)